Triggerfish! Online Activatie Bureau
Positionering, identiteit en website Seven Stars

Online activatie met een spark

De perfecte match in IT maken. Tussen opdrachtgevers en IT-professionals. Dat is Seven Stars. Een eigenwijze IT detacheerder met lef. In een markt van corporate eenheid maakt Seven Stars het verschil. De bijzondere aanpak vroeg om een bijzondere oplossing. Vanaf scratch zijn we gestart, met een nieuwe positionering, een nieuwe visuele identiteit en een nieuw communicatieconcept. 

Vanuit deze basis hebben we het merk zowel online als offline opnieuw ontwikkeld en vertaald naar een visueel én communicatief spektakel. Op een manier zoals niemand anders in de markt dat doet. Onderscheidend, met lef, en zo scherp dat de vonken er vanaf vliegen. Zodat je alleen maar kunt denken: daar wil ik bij horen, met hen wil ik zaken doen. We make IT Spark!

  • MERK
  • (Online) Positionering
  • Visuele identiteit
  • Communicatieconcept
  • Contentstrategie
     
  • CORPORATE SITE
  • User Experience design
  • Interface design
  • Front-end realisatie
     
  • SAMENWERKING
  • Sjoerd Stellingwerf
  • Marc Schrijft
  • Ineziatief
Seven Stars
Seven Stars

We make IT Spark!

Een spark tussen opdrachtgever en freelance professional teweegbrengen. Zo één waar de vonken vanaf vliegen. Dat is de nieuwe belofte van Seven Stars.

We make IT spark

Zonder gedoe de gaafste opdrachten bij topbedrijven

Vanuit de 'what is in it for me'-gedachte wordt de toegevoegde waarde voor freelance professionals zichtbaar. En natuurlijk hebben ze direct zicht op vacatures, de status en procedures. 

Seven Stars

De perfecte match in IT. Die maken wij

Bij Seven Stars houden ze van resultaat en perfecte matches. Met een scherpe salespitch laat Seven Stars zien hoe zij die realiseert.

Meet the team

Customer intimacy staat met stip op nummer één bij Seven Stars. Hechte relaties met hele leuke mensen, kijk maar…

Meet the team
Meet the team
"Triggerfish heeft ons goed naar binnen laten kijken waardoor we de waardes ontdekt hebben zoals we deze ook al voelden. Vervolgens hebben ze dit in een concept en user experience vertaald waarbij ze ons nog verder hebben overtroffen"
Marius Nijland - algemeen directeur