Triggerfish! Online Activatie Bureau
Introductiecampagne Auping Original

Online productlancering bij één miljoen Nederlanders

Ter introductie van de nieuwe Auping wordt Nederland uitgedaagd zijn of haar ideale ochtend samen te stellen. Of je nu de dag fris en fruitig begint of een hardnekkig ochtendhumeur hebt, alles is mogelijk bij het samenstellen van jouw ideale ochtend. Dat is niet alleen heel erg leuk, maar je kunt er ook een bed mee winnen! Met een grootse online activatiecampagne bestaande uit

online advertising, een actiesite en e-mailmarketing hebben we het bed bij ruim een miljoen mensen onder de aandacht gebracht. In slechts twee weken tijd deden 24.000 Nederlanders mee aan de social challenge. We daagden ze uit om hun creatie te delen op social media en dat gebeurde massaal. Het resultaat? De campagne ging binnen enkele dagen viraal op Facebook!

  • Deliverables
  • Creatief concept
  • Campagne flow
  • Actiesite design
  • Actiesite realisatie
  • Winmechanisme
  • E-mail desing
  • Content design
  • Social advertising
  • Campagnemanagement
Bedden selector
MacbookPro introscherm
Browser deel en win
Detail 1
Detail 2
Sfeerfoto man op bed
Resultaten Auping