Triggerfish! Online Activatie Bureau
Online merkactivatie & website Trots

Merkactivatie: Van vier organisaties naar één sterk merk

Mensen trots maken, daar worden zij gelukkig van. Zij zijn TROTS. Na ruim 18 jaar heeft een krachtenbundeling plaatsgevonden door vier facilitaire organisaties samen te voegen tot één nieuw merk. In no-time hebben we met experts van verschillende creatieve bedrijven een grote transformatie tot stand gebracht. Online en offline is een nieuwe merk gelanceerd, van a tot z. 

Van een nieuwe digitale strategie tot het samenvoegen van SEO profielen, nieuwe online identiteit en van online marketing en activatie tot de lancering van de nieuwe website. De nieuwe merkactivatie is ontwikkeld vanuit een datadriven salesfunnel gericht op het online vinden, verleiden en converteren van potentiële opdrachtgevers. Het resultaat doet de nieuwe naam eer aan!

  • MERK
  • Digitale strategie
  •  
  • WEBSITE
  • UX en Salesfunnel
  • Visual design
  • Realisatie met CMS
  •  
  • ACTIVATIE
  • Strategie
  • Content, SEO, SEA
  •  
  • SAMENWERKING
  • NoConceptNoGlory
  • Redactie Oosten
corporate website TROTS

Van vier sites naar één

Van vier merken, met vier identiteiten en allen hun eigen proposities en online strategie naar één sterk merk, één belofte, één uitstraling en één online strategie. Een complex vraagstuk met een ogenschijnlijk simpel resultaat (voor de gebruiker).

 

 

interface menu design
Online service centre
responsive website

Met trots de nieuwe naam waarmaken

Hechte relaties met medewerkers en opdrachtgevers vormt de basis van het communicatieconcept. Dat uiten we niet allen in woorden maar vooral in gevoel!

QUOTE: merk activatie
Trots fotografie
mobile website design
imago