Triggerfish! Online Activatie Bureau
Online activatie & website De Kraamvogel

Meer kraamzorgen én een 9+ klantwaardering door online influencer marketing

De Kraamvogel is marktleider in Nederland en wil deze positie te behouden. Dat doet ze met succes, door een online belevingswereld waarin ouders geïnformeerd, gesteund en verleid worden. Het concept is ingericht vanuit influencer marketing waarbij aanstaande ouders bevestiging krijgen van vrienden en familie. Ze kunnen zelfs ervaringen zien van trotse ouders uit hun buurt. De ervaringen van trotse ouders en advies van kraamverzorgenden lezen als een magazine en zijn ongekend populair.

Het resultaat: Een online aanpak die inspireert, informeert én converteert. Vanuit een doelgerichte activatiestrategie wordt de doelgroep al in de oriëntatieface op een zwangerschap getarget. Vanaf het eerste moment maakt de Kraamvogel duidelijk dat ze snapt wat er in hun wereld speelt en blijven dat doen tot na de bevalling. Vanuit deze nieuwe aanpak met een verbeterde aansluiting bij de doelgroep en scherpere salesfunnel is het aantal aanmeldingen gestegen met 20%!!!

 

  • MERK
  • Digitale strategie
  • Online Communicatie
  •  
  • CORPORATE SITE
  • Salesfunnel design
  • User Experience design
  • Visual design
  • Realisatie met CMS
  •  
  • ACTIVATIE
  • Activatiestrategie
  • Contentredactie
  • Online advertising
  • E-mail marketing
  • Influencer marketing
Macbook - trotse ouders
Hoofdmenu
Introscherm wit
“We gingen voor een goede, mooie website. Maar we weten onze doelgroep nu online goed te vinden, te verleiden en te overtuigen door de activatiestrategie van Triggerfish.”
Hilde Klaassen - Adviseur Marketing & Communicatie
browser artikel
Gebeurtenissen
Macbook info en advies
Resultaten