Triggerfish! Online Activatie Bureau
Online positionering, website en online activatie Wijzonol

Een nieuwe standaard in de verfindustrie

Innovatie zit bij Wijzonol in het DNA. Al sinds 1916 geven zij hun concurrentie het nakijken met slimme innovaties. Dat geldt natuurlijk voor de verf, maar ook door hun online aanpak. Vanuit een duidelijke strategie werken we sinds 2012 samen met Wijzonol aan de merkpositionering, conversie en klantbinding.

Alle activatie is gebaseerd op de 'what's in it for me' van de (potentiële) klant. Of dit nu een vakschilder, timmerfabrikant of architect is. Met eigen communicatielijnen en interactie per doelgroep levert Wijzonol dagelijks een waardevolle bijdrage aan het vakmanschap van haar klanten.

  • MERK
  • Digitale strategie
  • Online herpositionering
  • Communicatieconcept
  •  
  • CORPORATE SITE
  • Interaction design
  • Visual design
  • Content design
  • Realisatie met CMS
  • Koppeling CRM & PIM
  •  
  • ACTIVATIE
  • Online marketing
  • Loyalty campagnes
  • Conversie optimalisatie
Een kleurrijke website
Dit is pas klantgericht
Inzoomen op ieder product
Productpagina in Macbook
"We hebben voor Triggerfish gekozen omdat hun pitch voorbij ging aan de middelen, het was een strategische totaalvisie op online activatie. Van de strategie tot het communicatieconcept, de salesfunnel en visuele uitwerking gaf de pitch van Triggerfish het antwoord op onze ambitieuze plannen en doelstellingen.“
Claudia Verbree - online marketeer Wijzonol
De Wijzonol kleurentool
Uitstekende fotografie voor Wijzonol
Uiteraard werkt hij ook op iedere smartphone