Triggerfish! Online Activatie Bureau
Digitale strategie, website & contentmarketing SYSQA

Prospects verleiden met waardevolle content

Echte verhalen over klanten, voor klanten en door klanten kenmerken de nieuwe online aanpak van SYSQA. Als geen ander begrijpt SYSQA de outside-in gedachte. Wat interesseert een potentiële klant? Wat speelt er in de wereld van IT en wat kun je leren van de successen van anderen? Zonder haar diensten te communiceren bewijst SYSQA dat zij dé kennispartner is op het gebied van bewaking en borging van kwaliteit in IT processen.

De nieuwe website is een vernuftig technisch hoogstandje met ijzersterke inhoud. De vraaggestuurde website met intuïtieve interactie voelt als een magazine, met artikelen vol inspiratie, relevante informatie en waardevolle kennis. De artikelen worden o.b.v. de inhoud en doelgroep afzonderlijk getarget om potentiele opdrachtgevers kennis te laten maken met de visie en meerwaarde die SYSQA kan leveren. 

  • MERK
  • Visuele identiteit
  • Communicatieconcept
  •  
  • CORPORATE SITE
  • User Experiende
  • Interface design
  • Front-end realisatie
  • Content Management
  •  
  • ACTIVATIE
  • Online activatiestrategie
  • Contentredactie
  • Content targetting

Dialoog marketing vanuit de inhoud

Met verhalen van echte mensen met duidelijke meningen en visie op het vak legt SYSQA de verbinding tussen klanten en hun behoeftes. Zo ontstaan interessante onderwerpen als basis voor dialoog. Tussen potentiële opdrachtgevers en de field experts van SYSQA.

De klantvraag centraal

Niet het aanbod maar de klantvraag staat centraal. Start met jouw vraag of laat je meenemen in één van de vele interessante onderwerpen.