Triggerfish! Online Activatie Bureau

Online
activatie is

mensen in beweging brengen idee, actie, resultaat aandacht trekken verleiden relaties opbouwen dialoog aangaan wakker schudden

Idee. Actie. Resultaat. Drie woorden die volgens ons precies vertellen hoe je als merk vrienden maakt. Natuurlijk is er iéts meer nodig om mensen in beweging te brengen. En ze te verleiden om te kiezen voor jouw merk. Want dát is activatie.

11

Zonder doel
scoor je niet

Iedereen houdt van ‘leuk’ en ‘mooi’. Natuurlijk. Wat pas echt leuk is: met iets moois je doelen bereiken. Jouw doel, dat doet ertoe. Denk dan pas aan content, kanalen en middelen.

22

Weet wat je
doelgroep
beweegt

Je klant is je lover. Ken je klant daarom minstens zo goed. Dan weet je precies wat aansluit bij zijn of haar belevingswereld. En is het opeens een stuk makkelijker om aandacht te scoren.

33

Rol de rode
loper uit

‘Middel’? ‘Kanaal’? Marketingblabla waar geen klant zich wat van aantrekt. Hij gaat zijn eigen weg. Bevredig de behoefte van je klant in alle stappen van de customer journey. Da’s pas een rode loper-ervaring.

44

Like!

Creatieve en gedurfde uitingen van anderen vinden we allemaal leuk. Omdat die zo anders zijn dan wat we zelf doen. Pro-tip: doe zelf ook eens anders. Lekker gek. Helemaal loco. Met andere woorden: weg uit die comfort zone. Daar gebeuren de leukste dingen.

55

Liever long-term dan
one-night-stand

Veel omzet scoren in korte tijd met een slimme campagne, da’s best lekker. Het wordt pas echt bevredigend als je dat lekkere moment langer en langer maakt. Orgastisch genoegen maximaal rekken: da’s pas bevredigend.

66

Tech is cool,
geen doel

Mik op de maan, reis met een raket. Vuur, lawaai en brute kracht: iedereen wordt er wild van. En dan knijpen we ons even in de arm: wakker worden. Coole tech is gaaf, maar geen hoofddoel. Het is de “grande-finale” waarin goede ideeën en complexe processen tot leven komen.

77

Be fucking
sexy!

Sexy zijn scoort. In de kroeg. En online. Dus is wat jij moet maken niet een beetje sexy. Het is fucking sexy. Zodat jij geen blauwtje loopt.

88

Denk groot.
Start klein

Wie mikt op de maan, start met een ladder. En dan kijk je verder wat haalbaar is. Wees realistisch, en ontwikkel je groeimodel. Aan de hand daarvan bepaal je wat je nodig hebt. Die raket komt vanzelf.

99

Go,
go, go!

Succes bereik je niet door eindeloos plannen te maken. Succes bereik je door te doen. En te falen. En daar weer van te leren. Net zo lang tot het awesome is.

1010


#dtv

Durf te delen. Toets je ideeën aan je klanten. Je collega’s. Of aan ons. Sta open voor feedback. Je zult verbaasd zijn over hoeveel beter jij nog kunt.

Van creatief idee naar actieve betrokkenheid. Met onze eigen mix van strategie, technologie en creativiteit regisseren we de reis naar resultaat samen met jou. Naar meer conversie en hogere klantwaardering. Zo doelgericht durven we best te zijn.

Het online-activatiemodel

Zet jouw ideeën om in een hands-on strategie met concrete acties en meetbaar resultaat.

Ontdek het model

Wie wil jij activeren?

Echte waarde voegen we toe als we specifiek over jouw activatie nadenken. Als je ons hier input geeft komen we bij je langs met een paar goede ideeën, echt waar, probeer maar.

!
!
!
!
!

De ideeën die we bedenken zijn altijd effectief. Praktische ideeën waarmee we de complexe online wereld overzichtelijk en bereikbaar maken. Zo vormen we de link tussen jouw merk en de mensen die je wilt bereiken. Die nuchtere aanpak werkt, ook dat durven we inmiddels te zeggen. Dat is onze ervaring met online activatie.