Triggerfish! Online Activatie Bureau

State of the Art Marketing event 2018

Sander van den Dries
Door Sander

Hoe activeer je jouw doelgroep met social influencer marketing? Wat zijn de marketingkansen van artificial intelligence? Deze en andere thema's stonden centraal bij het State of the Art Marketing event 2018.

 

It's time to collaborate

Op basis van het thema 'It's time to collaborate' werd het publiek getrakteerd op een geweldig evenement. Triggerfish was erbij: als deelnemer, als sponsor en natuurlijk om verslag te doen van de drie inspirerende sprekers.

social influencer marketing
whats in it for me marketing
samenwerken in marketing
online activatie long term
state of the art marketing
Online marketing
state of the art marketing event
technologie is cool
AI marketing
state of the art marketing windesheim

De veranderende mediaconsumptie - David Wijland

Vanuit zijn achtergrond bij Google en zijn rol als marketing lead bij De Nieuwe Zaak, sprak David Wijland over de veranderende mediaconsumptie. Wie zijn doelgroep online wil activeren moet verder gaan dan re-actieve marketing of targeting op persoonsprofielen. Targeting op interessegebieden en de juiste momenten in de customer journey, zijn noodzakelijk voor relevante interactie en het verleiden van de toekomstige klant.

 

De nieuwe mediahelden zijn niet langer de BN'ers op TV, het zijn de tieners op YouTube.
Omar Kbiri

Social Influencer Marketing - Omar Kbiri

Een goedgemutste menselijke sneeuwbal, zo beschrijft Omar Kbiri zichzelf alvorens hij de zaal plat krijgt met zijn enthousiasme. De nieuwe mediahelden zijn niet meer op TV te vinden, maar op YouTube. Met miljoenen volgers vormen zij de schakel tussen merken en hun fans. Merken versterken hun imago door slimme samenwerkingen met Social Influencers. Steeds meer merken zetten social influencing met succes in om bij specifieke doelgroepen onder de aandacht te komen en mee te liften op het succes van deze nieuwe helden.

 

Artificial Intelligence en marketing - Jarno Duursma

Artificial Intelligence, Bitcoin Blockchain, Robotics, Singularity; het zijn de thema's waar trendwatcher Jarno Duursma mee inspireert en verrast. Welke rol gaan speech interfaces spelen in de marketing van de toekomst? Hoe gaat Artificial Intelligence de wereld van e-commerce veranderen? De wereld van online marketing verandert sneller dan ooit tevoren en de Artifical Intelligence-toepassingen van morgen brengen een hele nieuwe dimensie met zich mee.

 

En wat kun jij hiermee?

Ben je nieuwsgierig hoe jij jouw doelgroep kunt activeren met deze thema's? Deel jouw uitdagingen met ons en we plannen graag een vrijblijvende sparring-sessie! Het kost niets en is heel leerzaam, maar pas op: de kans dat je enthousiast wordt en meer wilt is groot!

Laat je verder inspireren