Triggerfish! Online Activatie Bureau

Wijzonol genomineerd voor Best Corporate Website bij Dutch Interactive Awards

Sander van den Dries
Door Sander

Wat zijn we trots! De website wijzonol.nl is nog maar net live en direct genomineerd voor Best Corporate Website bij de Dutch Interactive Awards (DIA). Samen met Heineken, Koninklijke Wagenborg, Cordaid en Eneco strijden we voor deze prestigieuze award.

Gedekte tafel bij de DIA Awards

Dutch Interactive Awards

De DIA is dè award voor online Nederland. Slechts een selectie van het beste werk gaat door met de hoogste scores op concept, design, bouw, resultaat, interactiviteit en optimalisatie.

Gezamenlijk succes

De grote drijver achter het succes van de nieuwe wijzonol.nl is een unieke samenwerking met Wijzonol. Geen opdrachtgever - klant relatie maar een multidisciplinair team dat als eenheid voor het gezamenlijke belang heeft gevochten: online succes! De klant staat centraal. Of dit nu een vakschilder, timmerfabrikant of architect is. Een unieke aanpak per doelgroep zorgt dat iedere bezoeker snel een antwoord krijgt op de vraag “what’s in it for me?” en zich kan laten informeren en inspireren voor zijn/haar verfklus.

Door vanaf buiten naar zichzelf te kijken, uit haar eigen comfortzone te stappen en interne aannames ter discussie te stellen, heeft Wijzonol veel lef getoond
Hans Kuit
De DIA Award is voor Triggerfish

De nominatie

De nieuwe wijzonol.nl is genomineerd door een totaalvisie op online activatie. Het vertelt het verhaal over een Nederlands familiebedrijf dat al bijna 100 jaar vanuit vakmanschap de beste verf maakt voor oer-Hollandse weersomstandigheden. Een unieke combinatie van beleving, informatie én conversie.

Een doordacht verhaal over online strategie en hoe je je klant daarin centraal stelt. Triggerfish snapt als geen ander hoe je klanten kan informeren, inspireren en binden via online media.
Claudia Verbree

En de winnaar is…

O was was het spannend tijdens het Award Gala in Hotel Krasnapolski. Samen met het totale project team van Wijzonol en Triggerfish waren we aanwezig bij de uitreiking. En toen kwam het moment, de winnaar in de categorie Best Corporate Website is… Koninklijke Wagenborg. Helaas, geen DIA voor ons dit jaar. Het oordeel van de jury: we waren een jaar te vroeg, door de snelle nominatie na lancering was er nog te weinig data beschikbaar over het succes!

DIA, we'll be back!