Triggerfish! Online Activatie Bureau

Succesvolle H'appy Day met Wijzonol

Jasper Horst
Door Jasper

Samen met Wijzonol hebben we de succesvolle campagne "H'appy Day" gelanceerd. Op dinsdag 12 september 2017 zijn honderden schilders verrast terwijl ze aan het werk waren. Ze kregen een heerlijke chocoladereep en een t-shirt in hun vakhanden. 

Voorpret

Middels alle social mediakanalen van Wijzonol hebben we schilders opgeroepen zich op te geven voor de H'appy Day. Via een fraaie landingspagina kwamen honderden aanmeldingen binnen vóór de twaalfde. De honderden H'appy Day-collega's die met de presentjes langs alle schilders gingen, maakten hun borst dus nat. Naast de presentjes kregen de schilders ook een live demonstratie van de door Triggerfish gedesignde app, waarmee de schilder in enkele stappen een professioneel schildersadvies kan uitbrengen.

De dag

Onze collega Eva, gewapend met camera, smartphone en laptop, ging op pad met de directeur Marlies van Wijhe en haar zus Marijke van Wijhe (designmanager). Ze heeft prachtige platen geschoten. Tevens kwamen alle afbeeldingen van de H'appy Day-teams bij haar binnen. Als live-reporter heeft ze de hele dag de social mediakanalen bijgehouden. 

Tijdens de H'appy Day kwamen off- én online activatie perfect samen.
Eva Reekers - online marketeer

Het succes

Er zijn werkelijk honderden schilders bezocht. Wijzonol heeft aangegeven het als een zeer waardevolle dag te hebben ervaren. Dit komt omdat zelfs kantoorpersoneel kennis heeft gemaakt met de eindgebruiker. In het Facebookalbum zijn alle gemaakte foto's van de schilders geplaatst. Doordat ze allemaal getagd zijn heeft dit een gigantische social impact voor Wijzonol opgeleverd. Kortom: een activatiecampagne volgens het (Triggerfish-)boekje!

Schidlersbedrijf Schunselaar
Schilders samen met Van Wijhe
Schilderbedrijf Berghorst
Trotse Van Wijhe